  • Data: 2003-07-23 13:25:38
    Temat: Re: oświadczenie pomocy!
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bono" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1058963262.906650@cache.freebsd.lublin.pl...
    > Jak mam rozumieć pojecie gospodarstwo domowe?

    Osoby, które łożą pieniądze na wspólne utrzymanie i osoby od nich zależne.
    jeżeli twoja macocha i twój ojciec wspólnie utrzymują resztę to w sumie jest
    was piątka we wspólnym gospodarstwie.

    A tak naprawdę chodzi o to, żeby policzyć ile wychodzi na głowę. Wydaje mi
    się, że jak policzysz całą piątkę to będzie to dla ciebie nawet
    korzystniejsze. No chyba, że twoja macocha zarabia lepiej od ojca.
    Możesz spróbować wpisać trzy, ale jak się okaże, że skłamałeś to stypendium
    będzie do zwrotu, gdyby się okazało, że wówczas byś go nie dostał.