eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoorange, przejscie na abonament bez wiedzy abonenta › orange, przejscie na abonament bez wiedzy abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!h5g2000vbl.googlegroups
    .com!not-for-mail
    From: mAro <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: orange, przejscie na abonament bez wiedzy abonenta
    Date: Sat, 11 Aug 2012 01:21:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 34
    Message-ID: <0...@h...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 84.10.185.148
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1344673269 1780 127.0.0.1 (11 Aug 2012 08:21:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Aug 2012 08:21:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h5g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=84.10.185.148;
    posting-account=a9RXQAoAAAC750TmUwEkIH3aXBzaJXa5
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/536.11 (KHTML, like
    Gecko) Chrome/20.0.1150.1 Iron/20.0.1150.1 Safari/536.11,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:708137
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Moja siostra ma babcie, której kupiła orange mixa, jakieś 5 lat temu.
    Trochę rozmawia i jak trzeba to doładowuje. Wszystko było w porządku,
    aż jakieś 3 miesiące wyłączono telefon ze względu na niezapłacone
    faktury (przychodziły pocztą, a siostra rzadko tam bywa).
    Po interwencji okazało się, że nastąpiło przejście na abonament.
    Babcia mówi, że ktoś dzwonił i zaoferował "złoto" w tej samej cenie
    więc przystała. Wiecie, starsza osoba, łatwa do zbajerowania. Co
    ważne, Babcia nie znała kodu abonenta itp. Oczywiście żadnego telefonu
    nie brała, a teraz nawet nie wiem czy na czas określony czy nie.

    Dwie faktury zapłacona i złożona reklamacja, której efektem było
    "...wyjątkowo zgadzamy się na powrót do mixa."

    Obecnie znowu telefon jest wyłączony, bo pojawiły się kolejne faktury,
    a w partyline orangu twierdzą, że owszem maja zmianę abonamentu na
    mixa, ale system bilingowy tej zmiany nie ma odnotowanej. I
    oczywiście, proszę zapłacić i wszystko już będzie ładnie.

    Oczywiście to już definitywny koniec z orange, ale pytanie, jak ładnie
    stworzyć pismo i kogo komu donieść.
    No i, płacić i reklamować, czy nie płacić i zażądać zwrotu poprzednich
    faktur.

    Pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1