  • Data: 2008-09-05 06:30:18
    Temat: ogólnie publiczne ustawy a prawo autorskie
    Od: "GrzegorzP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry!

    Takie rzeczy jak ustawy ministerstw lub inne kodeksy prawne nie podlegają
    prawu autorskiemu, prawda?
    Chodzi mi o to, czy mogę umieszczać dowolne teksty np. z kodeksu cywilnego,
    albo z jakiejś ustawy na swojej stronie internetowej "bez pytania się o
    zgodę autora".
    Pytam się, bo nieraz czyta się o różnych paranojach z dziedziny prawa
    autorskiego albo piractwa i człowiek niczego w naszych czasach nie jest
    pewny.

    Pozdrawiam
    Grzegorz