  • Data: 2008-09-06 12:57:39
    Temat: Re: ogólnie publiczne ustawy a prawo autorskie
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 11:55, "GrzegorzP" <l...@w...pl> wrote:

    > Ok, dzięki za ciekawe spostrzeżenia. Zwrócę na to uwagę i będę starał się w
    > razie czego dotrzeć do najczystszych źródeł.

    Tylko uwazaj, cos mi sie wydaje ze tylko dzienniki ustaw itp zrodla sa
    niechronione,
    jak skopiujesz np ustawe o podatku dochodowym z jakiegos infora, to to
    jest
    przez nich ujednolicone i ew. ich bledy sa tam dodane. Pozostaje
    pytanie czy takie ujednolicenie
    lub wprowadzenie bugow to przejaw dzialalnosci tworczej :)

    > Swoją drogą, strasznie stresujące staje się to nasze życie. Wszędzie ukryte
    > pułapki. ;-(

    Co poradzisz, na pocieszenie Ci powiem ze wszyscy dookola maja te same
    problemy
    z przepisami, wiec jest spora szansa ze najpier zapukaja do kogo
    innego :)