  • Data: 2008-11-22 20:34:27
    Temat: odwołanie od mandatu w kzk gop
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Wsiadłam dziś w Katowicach do tramwaju i skasowałam jednorazowy
    bilet. Na jednym z przystanków kontroler poprosił mnie o pokazanie
    biletu. Niestety mimo moich poszukiwań, nie mogłam go znaleźć.
    Ponieważ spieszyłam się na uczelnię, od wpływem presji czasu,
    podenerwowana, zgodziłam się na wypisanie mandatu i dałam kontrolerowi
    dowód osobisty. Kiedy kontroler skończył wypisywać mandat, wysiedliśmy
    z tramwaju i poprosił mnie o jego podpisanie. Złożyłam swój podpis i
    spóźniona na zajęcia - odeszłam. Na uczelni, po dokładnym przeszukaniu
    torebki, okazało się że bilet nadal miałam przy sobie.
    Czy mam w ogóle podstawy do tego, by się odwoływac, skoro mialam bilet
    jednorazowy a nie miesieczny czy okresowy? proszę o jaknajszysza
    pomoc:)