  • Data: 2008-11-23 05:30:29
    Temat: Re: odwołanie od mandatu w kzk gop
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 00:37, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:277230df-2cd8-4fdf-9066-c70ac8d7e8af@
    3g2000yqs.googlegroups.com...

    > Regulaminu nie znam, ale coś mi się nie wydaje, by było to możliwe w
    > oparciu o bilet jednorazowy, który nie jest w żaden sposób
    > spersonalizowany.

    no niby nie jest, ale wysiadłam razem z kontrolerami z tramwaju, wiec
    nie mialam mozliwosci dostac od kogos skasowanego
    biletu...........tylko ze to jest chyba nie do udowodnienia... :(.
    punkt odwolania jest jeszcze w Gliwicach, wiec tam mam blizej :P.
    no właśnie, tylko zstanawiam się czy warto tam w ogole jechac i tracic
    czas...