  • 1. Data: 2008-11-22 20:34:27
    Temat: odwołanie od mandatu w kzk gop
    Od: b...@i...pl

    Witajcie!

    Wsiadłam dziś w Katowicach do tramwaju i skasowałam jednorazowy
    bilet. Na jednym z przystanków kontroler poprosił mnie o pokazanie
    biletu. Niestety mimo moich poszukiwań, nie mogłam go znaleźć.
    Ponieważ spieszyłam się na uczelnię, od wpływem presji czasu,
    podenerwowana, zgodziłam się na wypisanie mandatu i dałam kontrolerowi
    dowód osobisty. Kiedy kontroler skończył wypisywać mandat, wysiedliśmy
    z tramwaju i poprosił mnie o jego podpisanie. Złożyłam swój podpis i
    spóźniona na zajęcia - odeszłam. Na uczelni, po dokładnym przeszukaniu
    torebki, okazało się że bilet nadal miałam przy sobie.
    Czy mam w ogóle podstawy do tego, by się odwoływac, skoro mialam bilet
    jednorazowy a nie miesieczny czy okresowy? proszę o jaknajszysza
    pomoc:)

  • 2. Data: 2008-11-22 22:42:40
    Temat: Re: odwołanie od mandatu w kzk gop
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Lis, 21:34, b...@i...pl wrote:
    > Czy mam w ogóle podstawy do tego, by się odwoływac, skoro mialam bilet
    > jednorazowy a nie miesieczny czy okresowy? proszę o jaknajszysza
    > pomoc:)

    Regulamin kzkgop dotyczacy anulowania kary. Nalezy w ciagu 7 dni od
    daty sporzeadzenie protokolu-wezwania udac sie do siedziby kzkgop (w
    Katowciach na uliby Barbary) i tam pokazac bilet oraz uiscic oplate
    manipulacyjna.

  • 3. Data: 2008-11-22 23:37:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    googlegroups.com...

    Regulaminu nie znam, ale coś mi się nie wydaje, by było to możliwe w
    oparciu o bilet jednorazowy, który nie jest w żaden sposób
    spersonalizowany.

  • 4. Data: 2008-11-23 05:30:29
    Od: b...@i...pl

    On 23 Lis, 00:37, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Regulaminu nie znam, ale coś mi się nie wydaje, by było to możliwe w
    > oparciu o bilet jednorazowy, który nie jest w żaden sposób

    no niby nie jest, ale wysiadłam razem z kontrolerami z tramwaju, wiec
    nie mialam mozliwosci dostac od kogos skasowanego
    biletu...........tylko ze to jest chyba nie do udowodnienia... :(.
    punkt odwolania jest jeszcze w Gliwicach, wiec tam mam blizej :P.
    no właśnie, tylko zstanawiam się czy warto tam w ogole jechac i tracic
    czas...

  • 5. Data: 2008-11-23 22:14:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@i...pl wrote:
> [...]
    > Czy mam w ogóle podstawy do tego, by się odwoływac, skoro mialam bilet
    > jednorazowy a nie miesieczny czy okresowy? proszę o jaknajszysza

    w zasadzie bez szans.
    pisać zawsze możesz dołączając bilet. może ktoś ci uwierzy i pójdzie na
    rękę, ale to będzie dobra wola.
    Bilet masz miec i okazać w czasie, a nie po. Wyjątki dotyczą biletów
    imiennych.