  • Data: 2005-11-16 09:48:12
    Temat: odsetki
    Od: "Ania" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Miałam pewną zaległość wobec firmy Netia, uregulowałam to sporo czasu po
    terminie płatności. Netia oczywiście naliczyła mi odsetki, jednak osoba z
    ich windykacji poleciła mi napisać prośbe o ich umorzenie. Pismo takie
    zostało do nich wysłane niestety pozostało bez odpowiedzi aż do dziś kiedy
    przyszedł wyrok z sądu z zarządzoną kwotą odsetek do zapłacenia.

    Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy nie obowiązuje ich wysłanie do mnie
    zawiadomienia że np. moją prośbe odrzucają i wzywają do zapłaty, zanim
    skieruja sprawe do sądu?

    Czy jest sens odwoływać sie od tego?

    Z góry dziękuje za podpowiedź w tej sprawie

    Pozdrawiam

    Anna