    From: Jerry <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: obraża moje miasto
    Date: Tue, 23 Nov 2004 22:49:43 +0100

    Witam
    Wybaczcie, jeśli takie rzeczy były już dyskutowane,
    nie wiem nawet jakimi terminami posłużyć się, żeby
    znaleźć podobne przypadki. Ale do rzeczy.

    Jest na forum Gazety Wyborczej forum.gazeta.pl/
    taki osobnik, który podpisuje się "wislatoqrwyihuje".
    Kiedy to zobaczyłem, poczułem się wstrząśnięty,
    jak można na takie chamstwo pozwalać, dlaczego
    jego wypowiedzi nie są natychmiast usuwane?

    Napisałem protest do osób prowadzących to forum
    żądając usunięcia tych wszystkich wystąpień takiego
    połączenia nazwy mojego miasta, bo mieszkam w Wiśle.
    Dostałem odpowiedź: "nie prowadzimy cenzury,
    może pan klikać na ikonkę śmietnika przy jego
    wypowiedziach".
    Zastanawiam się, co ja - szary człowieczek - mogę
    zrobić przeciwko temu haniebnemu zjawisku?
    Czy jest urząd, który w obronie dobrego imienia
    pięknej górskiej miejscowości, siedliska wielu
    wybitnych Polaków spowoduje usunięcie tych
    wszystkich napisów? Zwróćcie uwagę, że to forum
    jest wyświetlane dynamicznie i nie ma najmniejszego
    problemu, aby zastąpić wystąpienia takiego napisu
    dowolnym innym.
    Czy jest ktoś, do kogo należy zwalczanie publicznych
    wystąpień słów uznanych za obraźliwe?
    Czy jest sens zwracać się do urzędu miasta Wisły?
    Tzn. czy będą mieli jakieś możliwości podjęcia
    walki sposobami prawnymi przeciwko Gazecie?
    Czy też jestem skazany na tolerowanie takiej podłości?

    Pozdrawiam wszystkich
    Jurek