  • Data: 2004-11-26 01:17:16
    Temat: Re: obraża moje miasto
    Od: Jerry <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn wrote:

    > Zglos sprawe do prokuratury.

    Dzięki - myślałem o tym. Ale zastanawiam się, jak uzasadnić
    moje zarzuty - nie mam ochoty występować jako pokrzywdzony.
    Uważam, że ktoś (prokurator?) powinien tą sprawę pociągnąć
    aż do końca, w imię dobra publicznego.

    Więc na co położyć nacisk, na słowa obraźliwe, czy obrazę
    wobec miejscowości? I wobec kogo powinien być skierowany
    zarzut - portalu czy autora tych wypowiedzi?

    Może to postępowanie powinno być prowadzone nie przez
    zwykłą prokuraturę, tylko jakis wydział do spraw
    przestępczości komputerowej? Rozumiem, że kibic to nie
    terrorysta ani krakers. Może więc zwykły dzielnicowy
    z miasta, gdzie ten serwer stoi? Ale co taki policjant da radę
    zrobić, skoro ma kłopot z zainstalowaniem antywirusa?
    Potrzebny jest człowiek kompetentny, który wie, co to serwer
    i PHP.
    Uważam, że przydałby się taki precedens, który każe "coś zrobić"
    właścicielowi portalu, a nie zasłaniać się wolnością wypowiedzi.
    Nawet jeśli jest nim Michnik albo jakiś niemiecki koncern.

    J.