  • Data: 2004-11-24 10:33:26
    Temat: Re: obraża moje miasto
    Od: "Grzechu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardziej mi sie wydaje, ze chodzi o WISLE KRAKOW.
    Poza tym to nagminne, ze w naszym kraju wolnosc jest pojmowana jako cos
    nieograniczonego.
    Tocza sie aktualnie jakies sprawy tego rodzaju w sadach, ale slyszalem ze w
    jakims tam niedawno zapadlym orzeczeniu sad uznal, ze za tego typu teksty
    nie odpowiada operator serwisu. Nie wiem jednak czy byla to I instancja czy
    juz apelacyjna i czego dokladnie dotyczyla sprawa (chyba chodzilo o podanie
    nazwiska jakiegos kolesia i jego obrazanie na stronie).
    Ja bym sie nie martwil na Twoim miejscu.
    Pozdro!

    Grzechu