  • Data: 2004-11-26 00:58:07
    Temat: Re: obraża moje miasto
    Od: Jerry <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:
    > Ponieważ w Polsce jest zanikająca wolność słowa. Mnie tutaj co chwilę ktos w
    > tej grupie obraża.
    Od qrew i chu.ów? Raczej nie.
    Poza tym kwestia jest inna:
    1) to słowo jest obraźliwe
    2) właściciel forum może je bez trudu usunąć

    Może pan pobiec z tym do abuse. Tam podobno dają złote
    > medale z prawdziwego złota za donosy
    To tu chodzi o "donos"? Za słowa powszechnie uznane za obelżywe?

    > Ja bym sie tym nie przejmowal na pana miejscu.
    Tak? to może od następnego listu zacznę pisać coś na q.. i ch..
    na temat doctorów philozofii?

    > Ale pan to przezywa.
    Szanujmy się sami, bo jak nie, to któż będzie nas szanował?
    Szczególnie, że mamy prawo do tego.

    > dobra odpowiedź.
    Niedobra - właściciel kamienicy musi usuwać takie słowa z murów
    na własny koszt, więc czemu oni mają to pokazywać wszystkim?
    To nie jest kwestia wolności poglądów i wypowiedzi, tylko
    przyzwoitości oraz obrazy moralności - takie napisy nie powinny
    być powielane przez ich serwer.

    > nic bo i po co?
    Czy Ty nie masz honoru, człowieku?

    > Oj teraz to pan dopiero tą Wisle osmiesza przejmujac sie takimi glupotami.

    To nie są głupoty, tylko setki razy dziennie generowane strony
    zawierające treści uznane za obraźliwe. Portal gazeta.pl
    je generuje wiedząc o tym, więc jest ich autorem.

    > Mnie tez?
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Też, tylko przestań się dowartościowywać tym "doktoratem".
    Jurek