  • Data: 2004-11-23 22:00:26
    Temat: Re: obraża moje miasto
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:co0bgc$c1m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jest na forum Gazety Wyborczej forum.gazeta.pl/
    > taki osobnik, który podpisuje się "wislatoqrwyihuje".
    > Kiedy to zobaczyłem, poczułem się wstrząśnięty,
    > jak można na takie chamstwo pozwalać, dlaczego
    > jego wypowiedzi nie są natychmiast usuwane?

    Ponieważ w Polsce jest zanikająca wolność słowa. Mnie tutaj co chwilę ktos w
    tej grupie obraża. Może pan pobiec z tym do abuse. Tam podobno dają złote
    medale z prawdziwego złota za donosy i kazdy dostanie kartkę na pól litra.
    Ja bym sie tym nie przejmowal na pana miejscu. Wszyscy wiemy, ze Wisla to
    fajne miasteczko górskie no i mieszka w nim slynny Adam Malysz.

    > Napisałem protest do osób prowadzących to forum
    > żądając usunięcia tych wszystkich wystąpień takiego
    > połączenia nazwy mojego miasta, bo mieszkam w Wiśle.

    Ale pan to przezywa.

    > Dostałem odpowiedź: "nie prowadzimy cenzury,
    > może pan klikać na ikonkę śmietnika przy jego
    > wypowiedziach".

    dobra odpowiedź.

    > Zastanawiam się, co ja - szary człowieczek - mogę
    > zrobić przeciwko temu haniebnemu zjawisku?

    nic bo i po co?

    > Czy jest urząd, który w obronie dobrego imienia
    > pięknej górskiej miejscowości, siedliska wielu
    > wybitnych Polaków spowoduje usunięcie tych
    > wszystkich napisów?

    Naprawdę nie ma pan w życiu poważniejszych problemów? Chyba się tam
    przeprowadzę, skoro ludzie tam mają tylko takie problemy. Poskakamy z panem
    Adamem na skoczni...;)

    > Czy jest ktoś, do kogo należy zwalczanie publicznych
    > wystąpień słów uznanych za obraźliwe?

    Bóg Ojciec?

    > Czy jest sens zwracać się do urzędu miasta Wisły?

    pan spróbuje.
    Oj teraz to pan dopiero tą Wisle osmiesza przejmujac sie takimi glupotami.

    > Pozdrawiam wszystkich
    > Jurek

    Mnie tez?
    Grzegorz Kruk, Ph.D.