eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacjanieuznana reklamacja
  • Data: 2006-01-10 16:04:31
    Temat: nieuznana reklamacja
    Od: "Andrzej" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
    przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
    Czy mają prawo do czegoś takiego?
    Jak jak ich zmusić do oddania?
    Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1