-
1. Data: 2006-01-10 16:04:31
Temat: nieuznana reklamacja
Od: "Andrzej" <d...@t...pl>
Witam.
Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
Czy mają prawo do czegoś takiego?
Jak jak ich zmusić do oddania?
Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
-
2. Data: 2006-01-10 16:21:49
Temat: Re: nieuznana reklamacja
Od: "Marcin T" <m...@w...pl>
Użytkownik "Andrzej" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl...
> Witam.
> Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
> po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to
> z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
> przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został
> zezłomowany.
> Czy mają prawo do czegoś takiego?
> Jak jak ich zmusić do oddania?
> Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
> Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
normalnie zgłaszasz kradzież. wcześniej poproś ich o jakieś pisemko w tej
sprawie.
-
3. Data: 2006-01-10 16:28:14
Temat: Re: nieuznana reklamacja
Od: kam <#k...@w...pl#>
Marcin T napisał(a):
> normalnie zgłaszasz kradzież.
jaką kradzież tu widzisz?
KG
-
4. Data: 2006-01-10 16:39:37
Temat: Re: nieuznana reklamacja
Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>
kupujesz telewizor - masz przepięcie dajesz do serwisu - oni nie przyjmują
reklamacji i złomują ci tv ... hehe
A może on by chciał żeby sensor leżał w jego domu popsuty ... przecież za
niego zapłacił ...
-
5. Data: 2006-01-10 19:24:47
Temat: Re: nieuznana reklamacja
Od: ...@...c
Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100, Andrzej napisał(a):
> Witam.
> Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
> po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
> przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
> przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
> Czy mają prawo do czegoś takiego?
> Jak jak ich zmusić do oddania?
> Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
> Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
Raczej KC sie kłania. Z tego wynika że serwis zniszczył twoją własność -
wypadało by teraz zarządać naprawienia szkody.
--
pozdrawiam,