eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacja › nieuznana reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Andrzej" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: nieuznana reklamacja
    Date: Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 11
    Message-ID: <dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4339.lubin.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1136909046 27796 84.40.147.243 (10 Jan 2006 16:04:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Jan 2006 16:04:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0602-1, 2006-01-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:357062
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
    przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
    Czy mają prawo do czegoś takiego?
    Jak jak ich zmusić do oddania?
    Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1