eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacjaRe: nieuznana reklamacja
  • Data: 2006-01-10 19:24:47
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 17:04:31 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Witam.
    > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to z
    > przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został zezłomowany.
    > Czy mają prawo do czegoś takiego?
    > Jak jak ich zmusić do oddania?
    > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.

    Raczej KC sie kłania. Z tego wynika że serwis zniszczył twoją własność -
    wypadało by teraz zarządać naprawienia szkody.


    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1