eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuznana reklamacjaRe: nieuznana reklamacja
  • Data: 2006-01-10 16:21:49
    Temat: Re: nieuznana reklamacja
    Od: "Marcin T" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dq0ltm$r4k$1@news.dialog.net.pl...
    > Witam.
    > Zakupiłem niemiecki sensor u polskiego przedstawiciela.Element zepsuł się
    > po kilku dniach działania.Niemcy nie uznali reklamacji ,stwierdzili ,że to
    > z przepięcia.OK ,trudno ,ale nie odesłali mi go spowrotem.Po zapytaniu
    > przedstawiciela, dlaczego? ,dostalem odpowiedź : sensor został
    > zezłomowany.
    > Czy mają prawo do czegoś takiego?
    > Jak jak ich zmusić do oddania?
    > Sensor kosztowal ok 1000zl ,chciałbym spróbować go naprawić.
    > Proszę o pomoc.Na stronach praw konsumentów nic nie znalazłem.
    normalnie zgłaszasz kradzież. wcześniej poproś ich o jakieś pisemko w tej
    sprawie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1