  • 1. Data: 2006-08-02 12:08:03
    Temat: nielegalna aborcja
    Od: "Irek" <i...@i...net.pl>

    W jaki sposób mogę złożyć doniesienie do prokuratury? W związku z nielegalną
    aborcję której dokonała moja ex narzeczona podczas mojego wyjazdu w
    delegacje. Jako dowód ze była w ciązy mam wypis jej ze szpitala na którym
    jest napisane ze jest w 8 tygodniu ciązy. Niestety po moim powrocie okazało
    sie ze na zyczenie swojego wielbiciela a obecnie kochanka/chlopaka usuneła
    tą ciąże.
    Jakie są szanse na udowodnienie jej winy mając nagraną rozmowe w której sie
    przyznała do usunięcia ciązy oraz wyżej wymieniony wypis z szpitala

    Pozdrawiam

    Irek

  • 2. Data: 2006-08-02 12:16:12
    Temat: Re: nielegalna aborcja
    Od: "Irek" <i...@i...net.pl>

    > A to było twoje dziecko ? Jesli nie twoje to zostaw ją w spokoju.

    Tak jestem na 100% pewien ze moje

    Pozdrawiam

    Irek

  • 3. Data: 2006-08-02 12:16:51
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-08-02 12:52:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Irek napisał(a):
    > Jakie są szanse na udowodnienie jej winy mając nagraną rozmowe w której sie
    > przyznała do usunięcia ciązy oraz wyżej wymieniony wypis z szpitala

    winy czego?
    w jej przypadku nie jest to przestępstwo

    KG

  • 5. Data: 2006-08-02 12:52:45
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Tak jestem na 100% pewien ze moje

    Najprosciej jest isc do najblizszej komendy policji i w okienku
    powiedziec, ze chcesz złozyc doniesienie o popełnieniu przestępstwa.
    Zostaniesz skierowany do jakiegos dzielnicowego, albo innego policjanta
    i tam na nowoczesnej maszynie do pisania zaprotokołują twoje zeznania i
    dołączą do niego papiery, które przyniesiesz.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-08-02 13:20:25
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Ona nie popelnia przestepstwa natomiast popelnia osoba, ktora tego dokonala
    152 par 1 kk i ktora pomogla/naklonila 152 par 2 kk

  • 7. Data: 2006-08-02 13:44:17
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Irek" <i...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Tak jestem na 100% pewien ze moje

    Skąd ta 100% pewnosc? Bo taka pewnosc by Ci dały tylko badania DNA, a tych
    jak sądze nie masz. Masz pewnie za to 100% poboznych życzen. Zmartwie Cie
    jednak, ze Twoja dziewczyna nie popełnila przestępstwa. Co najwyzej lekarz,
    ktory ową ciąze usunął. W dodatku jak mu udowodnisz, ze dokonał aborcji na
    zywym płodzie, a nie ze np doszło do samoistnego poronienia, a on tylko
    czyscil resztki etc. To ze w dniu wypisu ze szpitala była w 8 tyg nie
    znaczy, ze nie mogla poronic na następny dzien. A to, ze Ci powiedziala ze
    usunęla? Mogla powiedziec tak, zeby Ci dopiec - przewaznie wiemy, co
    powiedziec, zeby zabolało.

    HaNkA

  • 8. Data: 2006-08-02 15:38:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    kam napisał(a):

    > winy czego?
    > w jej przypadku nie jest to przestępstwo

    a za podzeganie ? :)

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl