  • 1. Data: 2006-08-02 12:06:24
    Temat: Nielegalna aborcja
    Od: "Ireneusz Lewandowski" <i...@i...net.pl>

    W jaki sposób mogę złożyć doniesienie do prokuratury? W związku z nielegalną
    aborcję której dokonała moja ex narzeczona podczas mojego wyjazdu w
    delegacje. Jako dowód ze była w ciązy mam wypis jej ze szpitala na którym
    jest napisane ze jest w 8 tygodniu ciązy. Niestety po moim powrocie okazało
    sie ze na zyczenie swojego wielbiciela a obecnie kochanka/chlopaka usuneła
    tą ciąże.
    Jakie są szanse na udowodnienie jej winy mając nagraną rozmowe w której sie
    przyznała do usunięcia ciązy oraz wyżej wymieniony wypis z szpitala

    Pozdrawiam

    Ireneusz Lewandowski