  • 1. Data: 2006-08-02 11:59:24
    Temat: Pytanie : próba włamania
    Od: Tomasz Bukowski <k...@o...pl>

    Witam.

    Koło mojego bloku stoi garaż. Garaż jest obserwowany przez kamere.
    Pewnego dnia oglądając zapis z kamery zobaczyłem jak przez 15 minut
    ktoś próbował dostać się do środka ( bez uszkodzenia zamka i drzwi ).
    Naszczęście niestety nie udało mu się to.
    Pytanie : Czy takie zdarzenie (próba włamania) jest
    wykroczeniem/przestempstem/etc...
    Pytam-bo w tej tematyce jestem zupełnie zielony.

    --
    (")_(") | Keidii : Found @ .HOME
    ( o o ) | JID : keidii(at)chrome.pl GG: 2284444 || 2296666 |

  • 2. Data: 2006-08-02 13:00:01
    Temat: Re: Pytanie : próba włamania
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>

    > Naszczęście niestety nie udało mu się to.

    to 'na szczescie' czy 'niestety' :) ???

    Tomek

  • 3. Data: 2006-08-02 13:14:39
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bukowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Naszczęście niestety nie udało mu się to.
    > Pytanie : Czy takie zdarzenie (próba włamania) jest

    Moze być ...usilowanie kradziezy z wlamaniem ale rowniez np usilowanie
    zniszczenia mienia /jezeli np chcial tam wtargnac ,zeby rozwalic komus
    samochod/.

    Nieminiej jednak przestepstwo jest.