  • 1. Data: 2006-08-02 10:37:52
    Temat: umowa o dzieło gdy mam firmę?
    Od: "rebel" <a...@w...edu.pl>

    Witam,

    Czy można brać zlecenia na umowe o dzieło na siebie prywatnie majac
    jednoczesnie dzialalnosc gosp. w postaci spolki sc? zlecenie byloby w tej
    samej dziedzinie w ktorej dziala firma

    ktos mi kiedys wspominal ze moge teraz brac umowy o dzielo tylko gdy
    zlecenie jest z innej dziedziny niz dzialalnosc mojej firmy, to prawda?

    pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2006-08-03 07:37:17
    Temat: Re: umowa o dzieło gdy mam firmę?
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

    Użytkownik "rebel" <a...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    |
    | ktos mi kiedys wspominal ze moge teraz brac umowy o dzielo tylko gdy
    | zlecenie jest z innej dziedziny niz dzialalnosc mojej firmy, to prawda?

    Jeśli jest to zlecenie niepowtarzalne, jednorazowe to może być umowa o
    dzieło.
    Nie ma przeszkód.
    Np. jesteś elektrykiem i ktoś zleca Ci w sposób ciągły składanie
    rozdzielnic,
    no to wykonujesz to na podstawie umowy zlecenia.
    Natomiast ten sam zleceniodawca prosi cię jednorazowo o napisanie opini na
    ten temat,
    za którą zapłaci,
    no to wtedy już można podpisać umowę o dzieło.
    Dziedzina ta sama :-)
    pozdr
    pka

  • 3. Data: 2006-08-03 08:19:09
    Od: "rebel" <a...@w...edu.pl>

> [...]
    > ten temat,
    > za którą zapłaci,
    > no to wtedy już można podpisać umowę o dzieło.

    chyba nie do konca sie zrozumielismy, nie chodzilo mi o to czy brac umowe o
    dzielo czy zlecenie tylko o fakt czy majac wlasna firme moge dodatkowo brac
    prace nie na firme tylko na umowy o dzielo/zlecenie, wiesz cos moze na ten
    temat?

    pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2006-08-03 09:11:09
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

> [...]
    brac
    | prace nie na firme tylko na umowy o dzielo/zlecenie, wiesz cos moze na ten

    Wiem

  • 5. Data: 2006-08-03 14:27:09
    Od: "rebel" <a...@w...edu.pl>

    > umowe