  • Data: 2012-04-30 09:20:13
    Temat: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ave!

    Zapadł wyrok w trybie uproszczonym przeciwko właścicielowi tego
    zakamuflowanego ogrodzenia z drutu kolczastego, w które swego czasu się
    wplatałem. Grzywna + koszta... W sumie nie tyle zależało mi na ukaraniu
    kogokolwiek, tylko na odnalezieniu osoby odpowiedzialnej i zachęceniu
    jej, żeby coś z tym świństwem zrobiła - albo usunąć, albo przymocować
    jakieś dechy, żeby ktoś inny nie wplątał się w częściowo zdemontowane
    ogrodzenie.

    Myślałem, że taki nakaz będzie w sentencji wyroku, a tu żopa.

    I teraz dylemat... W sumie nie chcę człowiekowi robić kosztów, tylko
    chcę, żeby coś z tym ogrodzeniem zrobił.

    Z drugiej strony ponoć w trybie karania za to wykroczenie sąd tak czy
    inaczej nie nakaże doprowadzenia tego do porządku.

    Kwestię odszkodowania dla mnie pomijam, bo w sumie zawsze mogę pozywać
    cywilnie, jeśli uznam to za zasadne.