  • Data: 2006-10-11 09:55:38
    Temat: nękanie smsami - gdzie zgłosić?
    Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przyczepił się do mnie jakiś pajac i wypisuje obsceniczne wynurzenia, nudzi
    jaki jest fantastyczny - generalnie jest to bełkot frustrata, lecz upie*wy,
    częsty i nie dający się zbyć moimi wyraźnymi odpowiedziami, że nie jestem
    zainteresowana i ma się odczepić.
    Gdy nie odpisuję, wysyla strzałki, nawet w nocy.
    Nie mam zamiaru wchodzic w meandry psyche i zastanawiać sie, jakimi
    sztuczkami mam się go pozbyć, w dodatku gdy przychodzi jakikolwiek sms
    patrzę na telefon ze wstrętem.
    Dzwoniłam na policję - OK, moge przyjść i napisać zgłoszenie, jednak
    zastanawiam się, czy nie szybciej byłoby poinformować bezposrednio
    prokuratury? Gość ma telefon abonamentowy.
    pozdr.Hania