  • Data: 2006-01-12 08:00:18
    Temat: nagranie jako dowód
    Od: "jacobs" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zamierzam użyć nagrania pewnej rozmowy telefonicznej jako dowodu w sprawie
    sądowej. O ile sąd dopuści taki dowód oczywiscie.

    Pytanie do praktyków: w jakiej formie mam dostarczyć ten dowód dla sądu, czy
    wraz z pozwem, wrzucić kasetę z nagraniem?
    Czy też zrobić własnoręcznie stenogram z tej rozmowy i razem z kasetą
    dołączyć?
    Czy wraz z kopią pozwu, dołączyć drugą kasetę? Może CD?

    Jak to w praktyce wygląda? Czy sąd słucha takiej kasety podczas rozprawy,
    czy też można przynieść ze sobą urządzenie odtważające na salę sądową?
    Proszę o naprowadzenie mnie na właściwy tor.

    Dziękuje

    J.