  • Data: 2008-02-01 06:28:39
    Temat: nabycie spadku
    Od: "Sylwia P." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    9 miesiecy temu zmarl moj ojciec. Chcemy razem z mama i siostra zalatwic
    sprawe podzialu spadku po tacie. Chcialybysmy, aby wszystko bylo zapisane na
    mame. Innymi slowy chcemy z siostra zrzec sie swoich udzialow na rzecz mamy.
    Duzo ostatnio o tym czytalam i mam kompletne zamieszanie w glowie.
    Prosze poradzcie jak najlepiej to zrobic.
    Z tego co ostatnio przeczytalam to musimy przyjac w sadzie nasze udzialy, a
    potem podpisac przed notariuszem umowe zrzeczenia sie naszych udzialow na
    rzecz mamy.
    Czy nie mozna zalatwic tego w ramach jednej rozprawy?
    Czy mozna razem z wnioskiem o stwierdzenie nabycia spadku, zlozyc
    oswiadczenie o zrzeczeniu sie spadku na rzecz (w naszym przypadku) mamy?

    Wiem, ze odrzucenie spadku nie jest w naszym przypadku brane pod uwage z
    uwagi na uplyw czasu

    Dodam tylko ze przedmiotem spadku m.in nieruchomosc (dom jednorodzinny)

    Pozdrawiam
    Sylwia