  • Data: 2006-05-23 18:15:18
    Temat: mieszkanie ze wspólnym korytarzem
    Od: arkadiusz<a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie na które nikt do tej pory nie potrafi mi odpowiedzieć:
    - czy spółdzielnia mieszkaniowa ma prawo sprzedać mieszkanie przez które
    przechodzi tzw. wspólny przejściowy korytarz prowadzący do drugiego
    mieszkania???
    - czy spółdzielnia ma prawo zmusić jedego z lokatorów do dobudowania
    dodatkowego wejścia do mieszkania znajdującego się na drugim końcu w/w
    korytarza co miałoby się odbyć kosztem powierzchni mojego mieszkania???

    -> http://usenet.pomocprawna.info