  • Data: 2005-09-28 16:14:27
    Temat: mandat zagraniczny - co robic?:(
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rok temu w lipcu bylam na sycylii. dzis dostalam wezwanie do zaplaty
    mandatu. tylko tyle, ze ja nie mialam zadnego mandatu za szyba ani blokady
    kol - nic. innego dnia rzeczywiscie mialam blokade, bo okazalo sie ze w
    calym miescie jest zakaz parkowania i tylko 2 parkingi, gdzie mozna zostawic
    samochod. ale to byl na pewno inny dzien, no i zeby zdjeli mi te blokade,
    musialam wezwac policjanta i na miesjcu mu zaplacilam. nie pamietam
    pokwitowania, ale to bylo ponad rok temu:( natomiast ze nie mialam tego
    mandatu, co dzis przyszlo wezwanie, to jestem pewna, bo pisza o dniu, w
    ktorym przyjechalam. w tym dniu nie dostalam zadnego mandatu. co mam zrobic?
    czy ktos z was mial taki przypadek? gdybym mialam nadat za szyba,
    zaplacilabym go od razu. teraz dodali koszty i zadaja zaplaty ponad 50 euro.
    skad ja mam wiedziec, czy ja rzeczywiscie tam parkowalam, skoro nie dostalam
    mandatu???:(