  • 1. Data: 2005-09-28 16:14:27
    Temat: mandat zagraniczny - co robic?:(
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    rok temu w lipcu bylam na sycylii. dzis dostalam wezwanie do zaplaty
    mandatu. tylko tyle, ze ja nie mialam zadnego mandatu za szyba ani blokady
    kol - nic. innego dnia rzeczywiscie mialam blokade, bo okazalo sie ze w
    calym miescie jest zakaz parkowania i tylko 2 parkingi, gdzie mozna zostawic
    samochod. ale to byl na pewno inny dzien, no i zeby zdjeli mi te blokade,
    musialam wezwac policjanta i na miesjcu mu zaplacilam. nie pamietam
    pokwitowania, ale to bylo ponad rok temu:( natomiast ze nie mialam tego
    mandatu, co dzis przyszlo wezwanie, to jestem pewna, bo pisza o dniu, w
    ktorym przyjechalam. w tym dniu nie dostalam zadnego mandatu. co mam zrobic?
    czy ktos z was mial taki przypadek? gdybym mialam nadat za szyba,
    zaplacilabym go od razu. teraz dodali koszty i zadaja zaplaty ponad 50 euro.
    skad ja mam wiedziec, czy ja rzeczywiscie tam parkowalam, skoro nie dostalam
    mandatu???:(

  • 2. Data: 2005-09-28 16:41:38
    Temat: Re: mandat zagraniczny - co robic?:(
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    wersja jest jeszcze taka, ze moze to byc ten mandat, ktory zaplacilismy do
    reki policjantowi i ktory dopiero po zaplaceniu zdjal blokade. trudno to
    sobie przypomniec, bo to byl lipiec 2004, a spedzilismy tam tydzien:( nawet
    nazwa tego placu mi nic nie mowi:( w kazdym razie blokada na kole byla tylko
    1 i zaplacilismy do reki policjantowi kwote mandatu. nie wiem, czy dostalam
    pokwitowanie:(

  • 3. Data: 2005-09-28 18:31:18
    Od: "Krzysztof W" <z...@k...onet.pl>

    Napisz w jakim to bylo mieście ,może Ci cos poradzę.Najlepiej zeskanuj to
    wewanie i prześlij mi na priv.Prawdopodobnie zapłaciłaś policjantowi za
    zdjęcie blokady a mandat przysłała Ci Polizia Urbana za parkowanie w
    niedozwolonym miejscu lub bez opłaty którą nalezy uiścić w automacie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof