    From: "Michal S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mam problem ze spoldzielnia
    Date: Thu, 17 Mar 2005 08:59:02 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pa162.pelczyce.sdi.tpnet.pl

    To problem:

    Jestem dostawcą ISP (internetu) Chce wejść z instalacjami na dwa budynki
    gdzie mam
    kilkunastu zainteresowanych, mam z nimi podpisaną wstępną umowe na
    podłączenie.
    Jest również firma która stara się o wejcie bez kokretnych motywacji (umów),
    chodzi im raczej o to że jeśli wejdą pierwsi to mozna wnoskować że mogą
    odbić mi klientów.

    Pozwala im na to dziwne podejście spółdzielni, chcą oni aby odbyło się
    losowanie na który budynek wchodzi dana firma. Strasznie mi się to nie
    podoba, co to za losowanie w sprawach biznesowych.
    Niech sobie wykupią los na loterii a nie robić z biznesu totolotka.
    PONIOSŁO MNIE.

    Problem jest w tym że jeden blok to 10 uzerów a drugi 4.
    Mam podpisane umowy z tymi 10 i z 4 w drugim bloku.

    Może do żeczy, nie chodzi tu o ilość osób, ja chodze przy tym od kilku
    tygodni, przekonałem ludzi do siebie, ale jak wejdzie inna firma to kto wie
    co się stanie. A ciągać się po sądach z powodu umów wstępnych nie chce,
    dodam że jestem mieszkańcem tego osiedla a obca firma ma to gdzieś.

    Szukam sposobu aby wymusić na spóldzielni zrezygnowanie z tego losowania,
    wogóle czy oni mają takie prawo w stosunku do firmy ?

    Michał Sz.