  • Data: 2005-03-17 08:34:47
    Temat: Re: mam problem ze spoldzielnia
    Od: "macie-K" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal S." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d1bdc1$hd2$1@news.onet.pl...
    > To problem:
    >[...]
    > Szukam sposobu aby wymusić na spóldzielni zrezygnowanie z tego losowania,
    > wogóle czy oni mają takie prawo w stosunku do firmy ?

    niestety w naszym kraju jest w takim wypadku najczęściej skutek odnosi
    "darowizna" na rzecz decydenta, odnoszę wrażenie, że właśnie w tym celu ma
    się odbyć losowanie

    debilne decyzje to specjalność spółdzielni, miałem podobną sytuację,
    chciałem podłączyć się do tańszego dostawcy netu, który oferuje usługi w
    sąsiednich budynkach, niestety, ponieważ w moim bloku jest już jedna firma
    oferująca takie usługi (droższe o 30% i gorszej jakości), spółdzielnia nie
    zgodziła się na wpuszczenie następnej, pomimo zgody wszystkich mieszkańców
    bloku i wyrażenia chęci zmiany operatora przez wielu z nich, niestety jak na
    razie nie jest to możliwe ze względu na zbyt dużą ilość przewodów w pionach
    kablowych
    i jedyny dostawca nadal dyktuje swoje warunki.
    Ale jak twierdzi alternatywny dostawca poinformowano go wystarczyłby
    "gratis" dla decydenta i na pewno dałoby się coś zrobić, tylko że
    zaproponowana "co łaska" okazała się zbyt wysoka dla małej firmy.
    Tak się zabija konkurencje.

    nie namawiam do korupcji, stwierdzam fakt