  • Data: 2005-12-28 18:54:25
    Temat: małe zamieszanie.....
    Od: "Beatka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich

    czy ktoś byłby tak uprzejmy i pomógł mi skonstruować pismo do sądu, a
    dokładniej sprzeciw przeciwko nakazowi zapłaty w postępowaniu upominawczym?
    Cała sprawa jest bardzo zawikłana - więc opisanie jej tutaj zajęło by sporo
    czasu - zarówno mnie, jak również Wam przeczytanie i rozwikłanie tego
    wszystkiego.

    Pokrótce napiszę, że osoba ta - poprzez Sąd Grodzki - nakazuje mi zwrot
    kwoty, którą wpłaciła na podane przeze mnie konto. To jest fakt i prawda.
    Ale faktem pozostaje również to, iż w związku z całą tą sprawą, która jest
    bardzo zagmatwana i ma w niej udział więcej osób - ja również złożyłam
    zawiadomienie o podejrzaniu popełnienia przestępstwa do prokuratury...
    Strasznie to wszystko zawiłe - dlatego mam też pytanie; czy ewentualnie jest
    jakiś formularz, ewentualnie przykład - w jaki sposób należy taki sprzeciw
    składać?
    Mam zerowe w tym doświadczenie - dlatego proszę Was o pomoc

    pozdrawiam
    Beata