  • Data: 2005-12-28 18:55:44
    Temat: Re: małe zamieszanie.....
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    Beatka napisał(a):
    > Pokrótce napiszę, że osoba ta - poprzez Sąd Grodzki - nakazuje mi zwrot
    > kwoty, którą wpłaciła na podane przeze mnie konto. To jest fakt i prawda.
    > Ale faktem pozostaje również to, iż w związku z całą tą sprawą, która jest
    > bardzo zagmatwana i ma w niej udział więcej osób - ja również złożyłam
    > zawiadomienie o podejrzaniu popełnienia przestępstwa do prokuratury...
    > Strasznie to wszystko zawiłe - dlatego mam też pytanie; czy ewentualnie jest
    > jakiś formularz, ewentualnie przykład - w jaki sposób należy taki sprzeciw
    > składać?

    Jeżeli pozew jest na formularzu, a pewnie jest, to jest też formularz na
    sprzeciw od nakazu. O czym zresztą możesz przeczytać w pouczeniu, które
    dostałaś. Formularze są dostępne choćby na www.ms.gov.pl. A bez
    znajomości szczegółów sprawy raczej nikt Ci nie pomoże w wypełnieniu
    sprzeciwu. Podejrzewam, że wzory znajdziesz, jeśli tylko poszukasz.

    KG