  • Data: 2004-07-01 11:45:31
    Temat: kto to był?
    Od: RBprv <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed godziną zadzwoniła do mnie teściowa że przyjechał jakiś facet w
    sprawie niezapłaconego mandatu w wysokości 50zł pamiętam że dostałem
    mandat pół roku temu w krakowie (mieszkam w sąsiednim województwie) i
    niepamiętam żebym go zapłacił. Pytanie dotyczy tego co to za facet mógł
    być. Myśle że wcześniej powinni przysłać jakieś upomnienie. Pewnie jak
    przysyłają kogoś takiego będą większe koszty. Ja jestem w pracy,
    teściowa podała mu adres ale do tej pory nikt się nie zjawił.