    From: lexm <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze raz OC
    Date: Tue, 27 Jan 2004 23:47:27 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@144.man.bialystok.pl

    witam
    przedstawie opis sytuacji:

    jestem posiadaczem samochodu calkiem nowego, powiedzmy wiek < 3lata
    dochodzi do kolizji, nie z mojej winy.
    to czy od ubezpieczyciela sprawcy moge sie domagac, poza wyplata
    odszkodowania za zaistniala stluczke, wyplaty kwoty o jaka zmiejszyla
    sie wartosc mojego samochodu jako "bitego"
    zakladajac ze nigdy wczensiej nie uczestniczyl w zadnej kolizji, zero
    szpachli itp.

    druga sprawa to wyplata podatku vat.
    czy ubezpieczyciel sprawcy jest zobowiazany wyplacic mi odszkodowanie z
    czy bez vat ? zakladajac ze wybiore wyplate odszkodowania na podstawie
    wyceny rzeczoznawcy bez przedstawiania rachunkow. dodam ze platnikiem
    vat'u nie jestem.

    pozdrawiam