  • 1. Data: 2004-01-27 22:47:27
    Temat: jeszcze raz OC
    Od: lexm <l...@p...onet.pl>

    witam
    przedstawie opis sytuacji:

    jestem posiadaczem samochodu calkiem nowego, powiedzmy wiek < 3lata
    dochodzi do kolizji, nie z mojej winy.
    to czy od ubezpieczyciela sprawcy moge sie domagac, poza wyplata
    odszkodowania za zaistniala stluczke, wyplaty kwoty o jaka zmiejszyla
    sie wartosc mojego samochodu jako "bitego"
    zakladajac ze nigdy wczensiej nie uczestniczyl w zadnej kolizji, zero
    szpachli itp.

    druga sprawa to wyplata podatku vat.
    czy ubezpieczyciel sprawcy jest zobowiazany wyplacic mi odszkodowanie z
    czy bez vat ? zakladajac ze wybiore wyplate odszkodowania na podstawie
    wyceny rzeczoznawcy bez przedstawiania rachunkow. dodam ze platnikiem
    vat'u nie jestem.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-28 13:12:13
    Temat: Re: jeszcze raz OC
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lexm" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Poszukaj w archiwum, bo był kilka miesięcy temu wątek na ten temat.
    Generalnie możesz domagać się wyrównania spadku wartości rynkowej
    samochodu z powodu wzięcia udziału w kolizji.