  • Data: 2008-04-02 11:54:26
    Temat: jest proste rozwiązanie :)
    Od: "jarry" <...@...p> szukaj wiadomości tego autora

    zrzuć się z sąsiadem na PRAWDZIWY fotoradar, ustalcie z kim tam trzeba (policja
    czy urząd miasta) że macie procent od mandatów i myślę że po jakimś czasie:

    1. problem NAGMINNEGO popierdzielania przy twojej działce zaniknie
    2. zwróci się kasa za FR i jeszcze będziecie mieli za co wypić

    żeby było jasne to nie żartuję, czytałem o zmianie przepisów które umożliwiają
    takie partnerstwo publiczno-prywatne i są już firmy które za kasę kupują
    urządzenia i je dzierżawią policji/straży miejskiej itp.

    uratujesz życie i zarobisz, czego chcieć więcej :)