  • Data: 2008-04-02 12:06:05
    Temat: Re: jest proste rozwiązanie :)
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jarry nastukał(-a):

    > zrzuć się z sąsiadem na PRAWDZIWY fotoradar, ustalcie z kim tam
    > trzeba (policja czy urząd miasta) że macie procent od mandatów i
    > myślę że po jakimś czasie:
    >
    > 1. problem NAGMINNEGO popierdzielania przy twojej działce zaniknie
    > 2. zwróci się kasa za FR i jeszcze będziecie mieli za co wypić
    >
    > żeby było jasne to nie żartuję, czytałem o zmianie przepisów które
    > umożliwiają takie partnerstwo publiczno-prywatne i są już firmy które
    > za kasę kupują urządzenia i je dzierżawią policji/straży miejskiej
    > itp.

> [...]

    Eeee, słyszałem o tym już jakiś czas temu... ale zadje się to
    utrącili...
    Ja to chętnie bym wydzierżawił od miasta takie prawo do wystawiania
    mandatów na paru skrzyżowaniach - powiedzmy oddawałbym miastu 70%...
    albo nawet 80%...
    Ten cały radar za 70k pln zwróciłby się w 2 tygodnie.

    DC, Ochota/Rakowiec, skrzyżowanie Grójeckiej z Korotyńskiego.
    Miasto, 50 km/h ograniczenie.
    "organoleptycznie" czyli na "wiuuu" i pisk opon (na tym skrzyżowaniu
    pasy ciut skręcają) to tam ludzie lecą 120 i więcej...

    Ostatnio, przy jednym wypadku pytałem policjanta ile razy tu byli
    wzywani... w 2007 - 190 stłuczek/wypadków...

    --
    Pozdro
    Massai