  • Data: 2008-04-02 11:59:46
    Temat: Re: jest proste rozwiązanie :)
    Od: Jacek Rudowski <ami@_usunto_wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-04-02, jarry <...@...p> wrote:
    > zrzuć się z sąsiadem na PRAWDZIWY fotoradar, ustalcie z kim tam trzeba (policja
    > czy urząd miasta) że macie procent od mandatów i myślę że po jakimś czasie:
    >
    > 1. problem NAGMINNEGO popierdzielania przy twojej działce zaniknie
    > 2. zwróci się kasa za FR i jeszcze będziecie mieli za co wypić
    >
    > żeby było jasne to nie żartuję, czytałem o zmianie przepisów które umożliwiają
    > takie partnerstwo publiczno-prywatne i są już firmy które za kasę kupują
    > urządzenia i je dzierżawią policji/straży miejskiej itp.
    >
    > uratujesz życie i zarobisz, czego chcieć więcej :)

    Fotoradar nie zapewni bezpieczenstwa.
    Zawsze sie znajdzie taki, co sie zapomni, nie zauwazy, oleje...
    Moze faktycznie lepiej wygospodarowac miejsce na zawracanie, zeby wyjezdzac
    przodem.
    Skoro jest to faktycznie jakas glowniejsza droga, to stawianie wszedzie znow
    ograniczen do 40 i fotoradarow tez nie jest dobrym rozwiazaniem, jesli wziac pod
    uwage
    kierowcow korzystajacych z drogi.
    Jesli nie jest ona usiana ostrymi zakretami, to ciezko moze byc egzekwowac taki
    przepis (zdecydowanie za duzo surowych ograniczen predkosci w miejscach,
    gdzie mogloby spokojnie ich nie byc) - oczywiscie nadal mozna dyskutowac
    nad praworzadnoscia, przestrzeganiem przepisow itp.

    A jesli faktycznie miejsce nie jest dobre do mieszkania, to moze po prostu
    pomyslec o przeprowadzce...

    --
    Jacek "AMI" Rudowski