  • Data: 2007-11-19 13:42:15
    Temat: [gdzie] tania porada prawna we Wroclawiu
    Od: "TN" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow
    Szukam osoby, ktora pomoglaby mi w takiej oto sytuacji
    Na "ogladaniu" meczu zosrganizowanym przez pewne kino doszlo do rekoczynow:)
    nikt nie zostal powaznie ranny ale w trakcie calego zajscia, ktore trwalo
    okolo 2-3 minut na sali nie bylo zadnego pracownika ochrony. Czy w takiej
    sytuacji mozna domagac sie od organizatora jakies rekompensaty i jak to
    zalatwic prawnie? Skarga pisemna do organizatora czy inny sposob? Moze ktos
    na grupie bedzie znal odpowiedz albo zna osoby we wro, ktore za
    niewygorowana stawke pomoga mi wyjasnic co i jak
    z gory big thanx
    darky