  • Data: 2007-11-20 11:08:27
    Temat: Re: [gdzie] tania porada prawna we Wroclawiu
    Od: "TN" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:fhu0lk$17bn$1@news2.ipartners.pl...

    > A co jeśli na ulicy stracisz życie ? Miasto jako organizator przestrzeni
    > publicznej ma zapłacić odszkodowanie ??

    Ale ja miastu nie placilem za to ze moge chodzic po ulicy a kino jako
    organizator pobral oplate wiec dla mnie porownanie chybione

    >Ryzyko życia. Co innego gdyby w tym kinie dochodzilo do codziennych bijatyk
    >albo wpuścili ewidentnie pijanych ludzi lub nie próbowali wyrzucić
    >agresywnych po zgłoszeniu od uczestników (ale przed pobiciem)

    A jak to sobie praktycznie wyobrazasz? Podchodza do Ciebie goscie i zaczyna
    sie szarpanina. Wg Ciebie nalezy powiedziec stop panowie musze zglosic Wasze
    zle zachowanie zanim mnie pobijecie :)))

    darky