eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej › fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
  • Data: 2007-12-19 09:17:21
    Temat: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja nastepujaca, sprzedawalem auto, znajomy przyprowadzal tak
    srednio raz w tygodniu potencjalnych kupcow, mniej i bardziej jemu
    znanych, czasami sam z nimi jezdzil czasami ja z nimi jezdzilem a
    czasami nawet dawal im samemu jezdzic - w celu oczywiscie sprawdzenia
    jak auto chodzi i ostatnio przyszlo mi zdjecie z fotoradaru, 200 zl do
    zaplacenia , nie mam pojecia kto jest na fotce, nie dosc, ze w ogole
    nie widac twarzy to jeszcze nie mam pojecia ktory z tych potencjalnych
    kupcow wtedy uzytkowal auto czy mam obowiazek wykazac dane tej osoby -
    jesli tak to skad? czy to policja / sad ma wykazac, ze to ja jechalem?

    Jesli ja, to gdy ich nie podam to jestem zobligowany do zaplacenia
    mandatu za kogos?

    Dzieki za pomoc
    Marko