  • Data: 2009-05-19 18:07:16
    Temat: egzekucja komornicza
    Od: Piotr Wójcicki <drak99@na_gmailu.cos> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Otrzymalem wyrok z sadu, wydany w trybie zaocznym zawierajacy rygor
    natychmiastowej wykonalnosci, zasadzajacy na moja rzecz pewna kwotę
    pieniedzy od pozwanego przeze mnie delikwenta.

    Teraz mam dylemat co z tym dalej zrobic. Moge isc z tym do komornika,
    jednak tak na prawde nie mam pojecia jakim majatkiem dysponuje dluznik.
    Wiem gdzie mieszka, wiec moge jedynie napisac, zeby egzekwowal z tego co
    znajdzie w mieszkaniu. Czy to ma jakis sens ?

    Czy moze lepiej od razu wynajac firme windykacyjna, ktora z tego co sie
    orientuje posiada detektywow i na pewno wieksze mozliwosci odnalezienia
    majatku do egzekucji niz ja.

    Prosze o porade w tej sprawie.
    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki