  • Data: 2006-02-19 10:59:40
    Temat: egzekucja_alimentow
    Od: Ania <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam pytanie odnosnie egzekucji elimentów. We wniosku którego link
    przesyłam poniżej znajduje sie informacja dla komornika o skierowaniu
    egzekucji na ruchomośści, nieruchomości, oraz wiezrytelności kont
    bankowych dłużnika, wynagrodzenia za pracę (nazwa i adres pracodawcy).
    Tylko że ja, ze względu na odległości dzielące mnie z tym draniem oraz
    czas jaki upłynął odkąd wyjechałam z rodzinnej miejscowości (prawie trzy
    lata) nie mam na ten temat żadnych informacji. Co mogę zrobić w takiej
    sytuacji, czy komornik nie może sam tego sprawdzić, bo w moim mniemaniu
    jest to jego działka. Proszę i dziękuję za sugestie w tej sprawie.

    pozdrawiam
    Ania

    link do wniosku
    http://samodzielne-matki.free.ngo.pl/docs/egzekucja_