  • Data: 2007-04-04 19:34:39
    Temat: donos na policję? jak to jest ?
    Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczów :)
    czy ktoś może coś w tym temacie powiedzieć?
    albo skierować mnie na właściwą grupę, jeśli NTG?

    jest taka sprawa:
    gościu złożył zamówienie na zrobienie mu www
    następnie coś mu się odwidziało i wszystko na nie
    rezygnuje ze współpracy, nie chce zapłacić za nic
    od 4 misięcy zwodzi, nie ma czasu na obiecane spotkanie
    a teraz po kilku misiącach prób skontaktowania się z nim i
    odzyskania kasy...gościu straszy mnie, że złożył doniesienie na mnie
    w policji że napastuje go w formie maili i telefonicznie.
    W mailu mi napisał, że na jego wyraźne życzenie postępowanie policji
    w którym jestem podejrzany w sprawie o dokonanie przestępstwa
    zostało, po wstępnych czynnościach, zawieszone w związku z tym,
    że wsadzanie kogoś do więzienia z powodu głupiego wybryku
    (umieściłem na jego www- informację, że jest nieuczciwym klientem
    bo nie zapłacił za częściowe wykonanie usługi)
    nie jest moim ulubionym zajeciem, ale w przypadku dalszych aktów
    agresji natychmiast je odwiesi...

    na ile to jest realne?
    czy on może sam odwiesić postępowanie policji?
    czy osoba, na którą złożył rzekome doniesienie musi
    o tym fakcie być poinformowana?
    bo jakoś nie wierzę mu w to co napisał

    z góry thx za wszelkie odp
    pozdrawiam serdecznie