  • Data: 2007-04-05 09:54:00
    Temat: Re: donos na policję? jak to jest ?
    Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1/ w jakiej formie zlozyl to >zamowienie< ??

    to niby znajomy był mój (już nie jest)
    umowa w formie pisemnej

    > 2/ jaka byla tresc tego zamowienia?

    w umowie opisane co ma zawierać dokładnie strona
    że on zleca nam do wykonania ją
    wartość całej usługi 1500 brutto
    jakie materiały musi nam dostarczyć
    w umowie nie było mowy nic o odstąpienieu od umowy
    bo on odstąpił niestety
    itp

    > 3/ czy wykonales cokolwiek?

    tak,
    -u niego na 2 spotkania (pierwsze wstępne, drugie umowa)
    -grafika - layout (jak stwierdził po skonsultowaniu z jego profesjonalnym
    grafikiem,
    że mój layoyt jest dziecinny, szablonowy, nieprofesjonalny- nie wiem po
    jakiego mi to pisał? itp)
    -edytor treści

    > 4/ jaka kase chcesz "odzyskac"??

    za 2 spotkania, za grafikę
    edytora nie widział na oczy, ale go nie dostanie
    stwierdził też, że te 2 spotkania to nie były to spotkania extra,
    za które mógłbym żądać zapłaty

    > 5/ co chcesz osiagnac w tej sprawie?

    czasu straconego nie odzyskam
    chociażby jakaś kasę

    gościu jest ostro pojechany...
    nie wyrażał w ogóle chęci na polubowne załatwienie sprawy

    dzięki za odp
    pozdr