  • Data: 2003-01-08 21:49:46
    Temat: co zrobic w takiej sytuacji?
    Od: "Guska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja kolezanka ma pewien powazny problem i nie wiem, co jej w tej sytuacji
    poradzic.
    Chodzi mianowicie o to, ze od mniej wiecej trzech miesiecy jest mezatka.
    Jest w osmym miesiacu ciazy. Maz jej teraz odstawil niezly numeri ona nie
    chce miec z nim juz nic do czynienia.

    Co najlepiej w takiej sytuacji zrobic?? Chodzi mi o to, czy najlepiej wniesc
    sprawe o rozwod, separacje...czy moze widzi ktos inne rozwiazanie??

    I jeszcze jedno jak go zmusic zeby placil na dziecko? - on sie wypina i
    mowi, ze nie bedzie placic na dziecko, a jak bedzie placic, to nie wiele.

    Chodzi mi o jakies sensowne i w miare zadawalajace moja kolezanke
    rozwiazania prawne w tej sytuacji...

    A moze ktos z Was byl w takiej sytuacji i moglby podsunac jakies pomysly.

    Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi.

    Pozdrawiam, Guska.