  • Data: 2021-10-01 10:57:01
    Temat: ciekawe o składaniu zeznań
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3833349.html

    Miałem probę wyłudzenia pieniędzy "na listonosza i kierownika urzędu
    pocztowego", odmiana metody "na policjanta".
    Informację o zdarzeniu wysłałem mailem do komendy miejskiej z adnotacją
    by ją wykorzystali według swojego uznania.
    Otrzymałem odpowiedź by zgłosić się na swój komisariat policji a gdy
    tego nie zrobiłem, funkcjonariusz komisariatu kilkakrotnie dzwonił do
    mnie bym przyszedł i złożył zeznania. Poszedłem dla świętego spokoju,
    mimo iż nie miałem nic do dodania poza informacją zamieszczoną w mailu.
    Po kilku tygodniach otrzymałem zawiadomienie o (uwaga!!!) odmowie
    wszczęcia postępowania.
    To po kiego grzyba namawiali mnie do złożenia zeznań ??