  • Data: 2021-10-01 18:36:01
    Temat: Re: ciekawe o składaniu zeznań
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Oct 2021 11:58:31 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > Gdy byłem w ministerstwie (infrastruktury) na biurku wiceministra zobaczyłem pismo
    do dyrektora urzędu żeglugi śródlądowej (w
    > Giżycku): " bla bla bla ... już koniec miesiąca lipca czyli połowa letniego sezonu
    żeglugowego, a na terenie Waszego urzędu nie
    > nałożono jeszcze żadnego mandatu karnego na żeglarzy, w tym przepływających kanały
    i śluzy. Czyż mamy uwierzyć, że żeglarze nie
    > popełniają żadnych wykroczeń?".
    > PS. Nie, nie za PiS.

    Ale premie i nagrode za dobra prace to by sie chcialo :-)

    Druga wersja - ze te mandaty byly ujete w budzecie, i teraz zaczyna
    pieniedzy brakowac ... na nagrode dla ministra ?

    J.