  • Data: 2004-03-03 09:30:29
    Temat: chyba klasyczny problem
    Od: "A.F." <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem jednym z dwoch oskarzonych w sprawie (wyludzenie). Jestem
    niewinny-nie mialem z tym nic wspolnego.
    Niestety, drugi oskarzony zalatwil sobie fikcyjnego swiadka, ktory sklada
    zeznania, ze bralem udzial w przestepstwie.
    Jak najlepiej bronic sie w zaistnialej sytuacji i jak na nia reagowac?
    Zeby bylo jasne - ten drugi oskarzony sfalszowal np. moj podpis, zeby zwalic
    czesc odpowiedzialnosci za wyludzenie na mnie i odciazyc siebie.
    Czy ten fakt moze mnie uniewinnic wobec obciazajacych mnie zeznan tego
    swiadka?